Jeiiii! Paino oli pudonnut taas tänään aamulla 600g eilisestä. Tää alku on aina niin ihanaa kun paino putoaa niin helposti. Kohtahan nuo vaikeat ajat sitten alkavatkin. Olisin niin iloinen kun pääsisin edes niihin mittoihin missä olin viime keväänä niin olisin todella iloinen. Mun ihan ultimate tavoite on 55 mutta sinne ei tulla pitkään pitkään aikaan pääsemään. Näin ollen ensimmäinen tavoite on takaisin tuo 71 kiloa minkä näin viime keväänä vaa'assa. Mä en jaksa odottaa että mulle mahtuu taas ne kaikki housut mitkä mulle sillon mahtu! <3

Poikkiksen kanssa on ollut tosi ihanaa kun sain vihdoin sanottua sille kaikki asiat mitkä painaa eikä tarvii enää vaan yksin niitä miettiä. Se ymmärsi kun sanoin sille ettei mun luottamus tule hetkessä koska edellinen teki mitä teki.

1243486803_img-d41d8cd98f00b204e9800998e