Mä oon ollu nyt kolme päivää niin kauheassa kuumessa että hyvä kun olen sängystä ylös päässyt. Jotain posiitivistakin siinä on nimittäin ei ole kauheasti tullut syötyä. Paino onkin pudonnut nimittäin aamupaino oli tänää 75,8. Eihän tuokaan vielä mikään hurramisen aihe ole mutta on se ainakin taas vähän pienempi. Mä uskon että nyt sitä motivaatiota taas löytyy. Toivotaan että olen oikeassa! Mä aijon tilata ellokselta yhden aivan yli-ihanan talvitakin itselleni. Se on sellanen must have takki!

Mä yritän nyt jos saisin huutonetissä myytyä hieman joitain vanhempia laukkujani ja sen sellaista, koska äiti alkaa uhkailemaan että heittää niitä kohta roskikseen jos en tee asialle jotain. Niitä nimittäin pursuaa joka paikasta. Okei myönnän että niitä on aika paljon mutta ne on kaikki niin rakkaita mulle. Enkä mä haluu myydä niitä koska voin niitä joskus tarvita. U never know!

Aamupaino: 75.8

1836368.jpg