Eilinen meni tosi hyvin vaikken paastossa aivan pysynytkään niin en syönyt kuiten
                kaan kuin vähän makaroonilaatikkoa ja salaattia. Kävin kaverin kanssa ikkuna
                ostoksilla ja löysin aivan älyttömän ihanan tai oikeastaan kaksi älyttömän ihanaa
                laukkua. Ne on aivan pakko saada ja päätinkin että kun saan painon 70 niin saan
                käydä toisen niistä ostamassa. Nyt on sitten aivan pakko laihtua ja nopsaan että
                saan sen laukun mun käsiini.
 
                Jos mietitte miksi joku ihmeen laukku saa mun motivaation pilviin niin ehkä se selittää
                että mulla tosiaan kotoa löytyy n.30 erilaista laukkua eikä nämä laukut ole aina sieltä
                halvimmasta päästä vaan hinnat  lähtee 200€ alaspäin. Joten näihin jos mihin uppoaa
                rahaa! Mun on vaan aina pakko saada niitä lisää ja lisää. Tuntuu etten edes ehdi käyt-
                tää kaikkia kun niitä on niin paljon.

                Vaatteet olisivat myös suuri intohimo ja rakastan käydä katselemassa niitä ja ostankin
                tosi paljon mutta läskeille kun ne harvemmin sopivat kun itsehän sellainen fädöperse
                olen!

                Täältä löytyy mun unelmien laukut


1445566.jpg