Täältä saapuu epäonnistuja! Varsinainen luuseri joka on syönyt koko viime viikon kuin varastoon peläten että ruoka loppuu maailmasta. Painoa tänään aamulla 74,8 ja eilen illalla kun kävin vaa'alla niin painoin 76. Herranjumala oikeesti nyt pitää saada tähän touhuun taas jotain kuria. Tänään pidän paasto päivän eli vain kaikki nestemäinen on sallittua. Vettä, kahvia, zeroa + viili ja soijaleseitä illalla. Mä en kestä kun mulle iskee se syömis vaihe päälle niin sitten kanssa syön. En todellakaan mieti onko mulla oikeesti nälkä tai muuta vastaavaa. Kaikki sanoo että yritä juoda lasi vettä tai laske kymmeneen. Ei siinä ehdi mitään tuollaisia miettiä. Se vain tulee ja sit mennään. Perjantaina painon täytyy olla taas 71 puolella muuten en ala enään. Ensi viikolla haluan että se on alle 71.

Tänään mennään onneksi siskoni ja sen kaverin kanssa jumboon niin en ehdi syödä missään välissä kun siellä menee aikaa niin paljon. Voin ihastella kaikkia ihania vaatteita mitä ostan KUN olen laiha! Onneksi tili tulee vasta perjantaina niin en voi niitä tänään törsätä siellä kaupoissa.

Mä yritän nyt käydä kirjottelemassa vähän useammin!

1404928.jpg