Eilen kävin hammaslääkärissä. Sen piti olla vaan tarkastus mutta yhtäkkiä huomasin
                ison pikkiin naaman edessä jonka jälkeen kuola valu puol päivää ku tuntuu että se
                puudutti vahintään puol naamaa. En voinu syödä mitään ku kaikki oli pitkin naamaa.
                Samoten juominen oli aika extremee!
                Myöhemmin ku puudutus vähän hellitti menin salille ja reenailin siellä. Koko päivän
                ruokasaldo jäi taas tosi hyväks! Olen ylpeä itsestäni.


                Jos eilen meni hyvin niin tänään ei sit ookkaan menny. Koulu alko kaheksalt ja jo
                sillon tuntu et itkettäis kauheesti mut en halunnu alkaa koulussa pillittämään. Joten
                kun se sitten loppu menin kotiin ja soitin itkupotkuraivari puhelun poikaystävälle
                ja suututin sen ja sen jälkeen mä itkin ja itkin ja itkin ja itkin! Sain itteni rauhottu-
                maan  ja lähin hakemaan äitiä töistä. Mentiin Lidliin ja ostin vaikka mitä läskistyttä-
                vää. Tulin kotiin ja päätin tehä vielä Pitaa. Sitä tein ja söin ja oksensin ja itkin TAAS!
                Mä oon henkisesti niin loppu!

                En varmaan syö enää mitään tänään. Tämmönen läskiporsas ei antsaitse ruokaa!
                Mä oon idiootti. Mun täytyy aina suututta poikaystäväki jos mul on huono päivä.
                Ja se saa mun olon kahta kauheemmaks. Onneks se on oppinu kestämään mua
                ja kestää se nykyään jo paljon pidempään kuin alku aikoina mut ei kukaan jaksa
                loputtomiin kuunnella syytöksiä asioista jotka on aivan turhan päiväisiä.



1388428.jpg