Taitaa vähän aikaa mennä ennenkuin pääsen sinne 70 puuolelle. Viikonloppu meni ihan mässytellessä ja paino oli sen mukainen maanantai aamun 73.4 tai jotai sinnepäin. Nyt paino on kuitenkin taas tippunut ja tänään aamulla painoin 71.8. Jejje! Se on hassu miten kun painaa 80 ni 79 ois jo paljon parempi. Mut sittenkun painaa 79 niin se ei ookkaan hyvä vaan 78 ois paljon parempi. Mun pitäis olla ilonen et painan edes näin vähän,koska en muista koska viimeks oon nähny 71 alkavia lukuja mun alla olevassa vaa'assa. Mutta kun ei! Mä oon nyt nähny jo ton luvun haluun et painan nyt 70 jotain ja sen jälkeen 69 jotain.

Huomenna on juhannus. Pelottaa ja ahdistaa taas niin paljon. Miks suomes täytyy olla tämmösiä syömis ja juomis juhlia kokoajan. No onneks ei kuitenkaan tarvii äipän ja iskän kanssa oleilla, koska ne lähtee mökille ja mä meen kotivahdiksi pikkusiskon kanssa. Ne osti eilen jääkaapin täyteen "ruokaa". Toisinsanoen rasvaa nimittäin juusto campingiä, nugetteja, pakaste pizzoja..ymsyms. YH! Mä en kestä. No onneks siel on salaattia ja mun kuppikeittoja, vetelen sitten niitä koko pari viikkoa.

Tuun varmaan kirjottaa vielä myöhemmin mut nyt täytyy lähteä töihin!

1591943.jpg