1424595.jpg      
Mä oon taas lihonu painan 76.4! Voivoi ei tästä mun kesäkuntoon kampanjasta
nyt tule yhtään mitään. Tai ainakaan toissa päivänä ei tullu. Nyt tuntuu että motivaatio
taas nousi kun näin yhtä vanhaa kaveria pitkästä aikaa ja se oli lihonu. Se sano mulle
et olin laihtunu kaheesti vaikken kyllä itse näe yhtään mitään samoten kuin vaaka
näyttää ettei kilot katoa mihinkään. No ehkä mä  vaan oon niin kiinteä sitten! :D
 
Eilisen syömingit:
A: Jogurtti + 2 kuppia maitokahvia (110kcal)
P: Viili + 2 kuppia maitokahvia (110kcal)
I: Jogurtti + Cracotte ja juustosiivu (200kcal)
            
YHT. 420kcal + (puolikas sipsipussi ja 0,5 cokis)
Laitoin noi tonne sulkuihin koska noi ois hyvät ruokailut jos noita ei ois
siellä mukana.
                    
Liikunnat:
10 min crosstrainer (80 kcal)
50 min salitreeniä (200kcal)
30 min uintia (160kcal)
20 min vesijuoksu (213kcal)
YHT: 653kcal

Peruskulutus 1855 kcal
420 - 1855 - 653 = -2088 (jos en olis syöny noita ylimääräisiä kaloreita)

Tästä lähtien merkkaan tänne päivän ruuat ja liikunnat niin voin seurata mukana
missä mennään. Oon nimittäin ollu hieman laiska laskemaan kaloreita mutta
totesin että se on konsti syödä vähemmän kun tekee oikeasti sen kalorirajan ja
laskee siihen kaikki mitä syö!