Tänään oon saanu ehkä parhaiten linjani pidettyä mutten voi kyllä kehuskella että tääkään mikään varsinainen mestari näytös olisi ollut. Mahaan on mennyt aivan liian paljon kaikkea turhaa.

Ruokalista:
Juotava pirkka jogurtti + lääkkeet + C-vitamiini porejuoma + 2kuppia kahvia
Riisipuuroa + mansikkakeittoa + ruisleipä + tomaattia
2ässämix tikkaria + läkerol aski + Fitness mysli patukka
Herneitä + Spagettia + jauhelihakastiketta + juustoa
Ruisleipää + juustoa + paljon kurkkua + herneitä

kauhea määrä sapuskaa! Yhhyh oonpas mä kyllä varsinainen porsas. Ei se oo tuntunu tollaselta määrältä. Enkä oikeesti edes tiedä onko tossa kaikki mitä oon syöny. Täytyykin alkaa laittaa kaikki ylös taas johonkin vihkoon ettei unohdu.

Mua oikeesti ihan itketti tänään aamulla kun vaaka näytti 77,4. Mitä mä antanu taas ittelleni tapahtua. Mä  muutun pikkuhiljaa sellaiseksi isoksi lyllyväksi ryhävalaaksi. Tässä se taas nähtiin kun yritän syödä NORMAALISTI niin lihon! Lue että  minun normaalisti tarkoittaa paria litraa jäätelöä päivässä ja ei en liioittele. Nyt ennen kuin sain taas itseäni niskasta kiinni niin söin oikeasti päivässä sellaisen muovisen jäätelökaukalon yksin + siihen päälle vielä saatoin ostaa karkkia  ja sipsiä tai muuta sellaista ah niin normaalia joka päiväistä syötävää. Ei ihme että paino nousee kokoajan. Mikä vielä lisää ironisuutta koko hommaan niin halusin ostaa jäätelöä jotta voin syödä sitä ja katsoa ANTM:ää. Minä joka ennen istuin ja join vettä + kuntoilin koko sen ajan, koska muuten tuli huono omatunto.  Näin käy! Älkää te tytöt sortuko koska tämä on aivan kauhea tunne kun tajuaa taas lihonneensa ja läskistyneensä. Naama tuntuu tursahtaneelta. Housut ei mene kiinni tai menevät mutta tulee kauheat makkarat. Ei voi käyttää kuin ylisuuria telttapaitoja koska maha pömpöttää niin paljon että näyttää kuin olisi raskaana. Olo tuntuu suurelta ja kömpelöltä.

Aamupaino: 77,4
 
1836357.jpg

1836290.jpg

STAY STRONG!