Huomenna alkaa 2468-dietti! Jos tää paino nyt vaikka jatkais sitten matkaansa alaspäin. Kun nyt tuntuu ettäs söin kuinka vähän ja liikuinpa kuinka paljon niin sille ei tapahdu mitään. Ihan sama vaikka kaikki kilot olisi vain nesteitä kunhan mä painan vähemmän ja vaaka näyttää pienempää lukemaa niin mä taas jaksan. Koska sen saman luvun tuijottaminen joka aamu on tosi masentavaa. Tulee aina sellanen olo että ei nää läskit musta eroon halua. Et mä oon varmaan joku erikoistapaus et mun läskit ei vaan lähde pois! Ei vaikka teen mitä. Hui! Vähän ois oikeesti kauheeta jos niin olis. Toivottavasti se ei oo mahdollista koska mun tuurilla mä oisin sellanen lääketieteellinen ihme.

2468-Dietti
Ensimmäisenä päivänä syödään 200kcal,
toisena päivänä syödään 400kcal,
kolmantena päiväna syödään 600kcal,
neljäntenä päivänä syödään 800kcal.

Tätä ympyrää jatketaan pari kertaa ympäri. Se aiheuttaa useimmilla ihmisillä huimaa painonlaskua, koska hyppy 800:ta 200 kiihdyttää aineenvaihduntaa.

Huomenna tuo alkaa! Täytyykin jo tänään laskea kaikille päiville sapuskat että menee tasan eikä tarvii sitten miettii mitä söis, koska silloin tulee helpoiten niitä ylisyömisiä. Kaikilla päivillä on omat sapuskat niin muuta ei sitten tule syötyä. Mä en jaksa odottaa että pääsen aloittamaan tuon ja näen vaa'assa pienemmän lukeman. Must tuntuu et mun paino aina jumittuu ihme lukemiin. Se ei vaan yksinkertaisesti liiku siitä yhtään mihinkään. Tai sit se on se vaaka joka niitä lukuja jumittaa!  Mä uskon siihen vaakaan. Se on mun jumala. Sen sana on laki.

Tänään täytyy kattoo 4D koska sieltä tulee pikkutytöt nälkäkuoleman partaalla. Voi olla ihan hyväkin juttu.


 1539608.jpg