Mun uusi elämäni jatkuu varsin hyvin! Eilen söin kyllä "vahingossa" berliininmunkin mutta eipä tuo maailmaa kaada ku muuten söin hyvin koko päivän ja jätin illalla sitten syömisen vähän vähemmälle.

Kävin eilen ottamassa rakennekynnet. Ai että mä rakastan tällaisia kauneus operaatioita. Must on jotenki tullu ihan täydellisen pinnallinen paska. Mikään muu kuin se miltä mä näytän ei pahemmin kiinnosta. Mutta onko se itten niin väärin? Enpä usko. Munhan piti tulla nyt täydelliseksi naiseksi ja enhän mä voi rumana sellanen olla.

Lisäksi näihin kaunistautumisoperaation tiimellyksessä ostin ihanan mustan silkkipaidan puhvihihoilla. Kuinka siihen rakastuinkaan siellä kaupassa. Sekä aivan ylisuperüberihanan laukun tämä piti ostaa vasta kun olin sopivissa painoissa mutta pelkäsin että ne loppuu ja myyjä sanokin että se oli viimenen kappale sitä. Ehdin juuri ajoissa siis! Ajatella jos se ois loppunu. En ees uskalla miettiä mitä ois tapahtunu. Onneks tässä maailmassa laukkuja piisaa niin mulla riittää tavotteita.

Mä oon aivan rakastunu Mustikka Bonaquaan. Oon aina ennen vihannut kaikkia hiilihappo vesiä, koska niissä on hiilihappoja sen takia en myös juo mitään limuja. Nykyään se vaan maistuu niin hyvältä ja ostelen sitä kokoajan joka paikasta. Kahvilla käyminenki kavereiden kanssa on helpottunut huomattavasti kun ei viiti ihan kokoajan kuitenkaan kahvia kitata.

Mä en tiiä miksi mutta aina kun kesä tulee mä kittaan kokoajan enemmän ja enemmän kahvia. Onkohan siihen joku ihan syy vai onko se joku alitajuntainen juttu. Talvella en nimittäin pahemmin juo kahvia. Ehkä yks tai kaks kuppii. Kesällä voin vetää sitä helposti pannullisenki päivässä.

1530379.jpg
Oh baby love me right. <3