Ihanaa huomenna alkaa viikon loma ja lähdetään parin kaverin kanssa autolla kiertelemään ympäri suomea. Että olenkin tätä lomaa odottanut. Tarkotuksena olisi ainakin mennä kalajoelle pariksi päiväksi. Voi olla että ollaan siellä enemmänkin jos siltä tuntuu ja säät on hyvät.

Vanhemmat tuli eilen laivalta ja toi kauhean kasan karkkia. Mitä mä teen? Heitän roskiin! Nöyy, mä en voi vastustaa niitä kun ne on täällä mun kotona. Ehkä mä vaan yritän tuputtaa niitä kaikille, koska minähän en niihin sorru. En varmasti sorru! Mä en sellaista moskaa syö. Se on tehty rasvasta ja sokerista, yäk! Se hyppää suoraan mun reisiin, perseeseen ja mahaan ja muuttuu ihraksi. Onneksi ne toi myös tupakkia sekä yhden tosi kivan hupparin. Toisinsanoen tupakkalakkoni ei ole ainakaan pitänyt, jos joku miettii.

Voi kun nyt saisin taas nää mun ruokailut jotenkin fiksusti niin laihtuisin mutta kun tää ahmimis vaihde on nyt jäänyt päälle. Liikuntaa tulee päivittäin ihan tarpeeksi ja en todellakaan liho vaikka syön näinkin hirveitä määriä kuin nyt.  Joka päivä tulee töitä eli puutarhanhoitoa väh. 5h, tallille ja takaisin kävely sekä ratsastus. Mutta kun en jotenkin saa  itseäni enään niskasta kiinni vaikka kuinka yritän. Mä vaan tungen ruisleipää suuhuni. Se on vaan niin hyvää!

Voi olla että kirjoittelen huomenissa mutta jos en kirjoita niin palaan taas ensi viikon lopulla asiaan. Nyt koitan tseppailla ja yritän saada edes sitä ruisleivän syömistä hieman vähennettyä. Unohdin muuten mainita että ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu nyt vuosi! <3 Tai siis kolme päivää sitten oli tämä iloinen päivä.

1693838.jpg