Eilinenkin meni ihan hyvin ja pysyin kalorirajoissa. Tänään on sitten 600kcal päivä. Se kuulostaa niin kauheelta määrältä nyt näiden parin päivän jälkeen et on ollu tosi vaikee miettiä mitä söisin. Täytyy vaan muistaa se pitää nyt sen alle.

Oli niin ihana tunne kun kävin tänään tekemässä viimesen kokeen ja kävelin koulusta ulos niin tajusin että nyt se loma sitten taas alkaa. Taas yksi vuosi takana! Ei oo kouluukaan jäljellä enään kuin yksi vuosi ja sitten valmistun. Mä en tiiä vaan mitä haluisin tehä ton koulun jälkeen. Haluisin mennä vaikka oppisopimukselle lukemaan itteni vaikka kosmetologiksi tai joksikin muuksi vastaavaksi. Jos tiäätte jotain kivoja ammatteja mihin voisin lukea opparilla niin tänne vain, koska se on kohta jo ajankohtasta enkä tiiä viel yhtään.

T'änään ulkona on niin ihana sää. Otin äsken varmaan kaks tuntii aurinkoo ja nyt oon ihan punanen. Mä oon onneks ihminen joka ruskettuu tosi helposti ja palan tosi harvoin et ei mee kauaa ku tää punotus on jo rusketusta. Sit mä oon ihan papu! Ruskee läski on kauniimpaa ku valkonen ja hyllyvä.

Voi kun paino ois huomenna 73 puolella! <3

1591925.jpg