Perskule oon kipee! Taas vaihteeks. Koeviikko tulee kohta ja mä en pääse
                     kouluun mitän mä nyt teen. Tai siis pääsen mutta kurkkuun sattuu, päätä sär-
                     kee, korvia ja silmiä särkee ymym.. Sekä räkää valuu nokasta enemmän ku
                     olis suvaittavaa.
  
                     Otin eilen illalla pari kuvaa mun niiin kauniista kropastani! Nyt laitan ne sitten
                     jonnekkin talteen ettei ne katoa ja myöhemmin kun olen saanut itseäni hoikem-
                     maksi julkaisen uudet ja ne vanhat kuvat täällä. :D Nyt ei vain pokka riitä vie-
                     mään teijän ruokahaluja. Mittailin myös kaikki strategiset kohtani ja tulin tulok-
                     seen että olen vähintäänkin sinivalaan kokonen. No ainakin työtä riittää! ja
                     mikäs sen parempi.
   
                     Jeah! Tänään aamupaino oli tasan: 76!

1407761.jpg

Käykääs myös katsomamassa mun thinspo-sivu.
Olen lisäillyt sinne paljon ihania kuvia!