Jeeeeeeee! Aamupaino oli 73.2kg! Oon nyt niin ilonen ettei toista varmaan löydykkään. Nyt jaksaa taas tän tunteen kanssa monta päivää. Tässä joku päivä ois tarkotuksena pitää paasto päivä mutten nyt tiedä mikä ois sellanen hyvä päivä pitää sitä. Varmaan sunnuntai se kuulostais aika hyvältä. Päätin lopettaa ton 2468-dietin koska en yksinkertaisesti jaksa tehä niitä ruokasuunnitelmia. Olen laiska tiedän sen mutta oon todella huono laskemaan kaloreita tai tekemään jotain suunnitelmia. Mä meen enemmänkin sen tunteen varalla et jos tuntuu et syön liikaa niin se on liikaa. Sit en syö sitä. Kyllä mä  kaloreitakin lasken mutten niin hirveellä tarkkuudella kuin jotkut.

Tänään aijon taas ottaa aurinkoo varmaan kaks tuntii ainakin. Nyt näkyy jo ihan kivat rajat. Mun onneni että on suotu iho joka ruskettuu helposti. Ei tarvii maata auringossa päiväkausia ja muuttua vaan punaseks.

EDIT 14.55 //
Taas tapeltiin poikaystävän kanssa. Meil tulee tosi paljon riitoja esim. baariin menosta yms. Mä oon kova bilettäjä ja onhan se ihan kiva et joku joskus edes vähän mun menoa hillitsee mutta en jaksa sitä että viikonloput nyhjätään kotona ja katotaan tv:tä. Mä en osaa seurustella! Mä en oo seurustelevaa tyyppiä ollenkaan mutta silti oon kohta ollut poikaystäväni kanssa vuoden verran. Miten tää on ees mahollista? Mä oon miettiny että haluaisin kenties erota mutta sitten kuitenkin rakastan poikaa niin paljon etten sitä ehkä kuitenkaan kestäisi. Ehkä tää on jotain ohi menevää. Nää riidat kuitenkin suurimmaksi osin johtuu kulttuuri eroista. Poikaystäväni on ulkomaalainen ja kaikkia heidän tapojansa sekä asioitansa on välillä vähän vaikea ymmärtää. Samoinkuin hänen mielestä meidän suomalaisten tavat ovat joskus hieman kummallisia mutta kaikkeen tottuu. Ehkä mä vaan yritän kestään, koska meijän vauvoista tulee helkkarin söpöjä! <3 heh. vitsi vitsinä. :D
Voi ei joudun tänään menee äitille syömään ja se sano et aikoo tehdä pitsaa ja syöttää jäätelöä  yms.  kaikkia rasva ällötyksiä mulle koulujen lopun kunniaksi. Ei en kestä! No mut ehkä sitä voi sillon tällön herkutella. Huomenna nimittäin päätin että lähetään pojun kanssa Helsinkiin koko päiväksi. Kierrän koko Helsingin ympäri niin että kaikki kalorit kuluu.


Valerie: Tietenkin saat lisätä blogini listallesi ja minäkin lisäilen sinut jos se on ihan okei. En vain pysty käydä kommentoimassa blogiisi kun ei ole joitain tunnuksia niin kirjoitan nyt tähän. Vastailehan kun näet! :)

1591947.jpg