Hei taas pitkästä aikaa! Siinä meni viikonloppu ja äitienpäivä. Vaikka yksi säännöistä nimenomaan oli etten mene baariin en voinut kieltäytyä kun kaverit pyysi mukaan. Oli vielä niin hyvä porukka lähdössä. Menin ja join ja tanssin kuin hullu! Kaverit sano että näytin siltä kuin olisin vähintäänkin ottanut jotain muuta kuin pelkästään alkoholia. Ehe! Oon vissiin aika kovasti sitten jammaillut. Söin myös sinä yönä sitten pizzan ja seuraavana päivänä en ees pysyny perässä paljon multa kaikkee meni kurkusta alas mutta paino ei ollu noussu vaan itseasiassa laskenu siitä mitä se oli. Nimittäin nyt se on taas pitkästä aikaa 75.0. Nyt täytyy noudattaa sääntöjä tää viikko niin pääsen uusiin svääreihin mun painon kanssa.

Mä tajusin tässä yks päivä ettei mulla ole enään kavereita tai on muttei mulla ole enään hyviä kavereita. Sellaisia kenelle voin puhua asioista ja kenen olkapäätä vasten sitten itkeä kun jotain kauheaa tapahtuu. Mihin kaikki mun hyvät ystävät on mennyt. Mä en edes tiedä! Mulla on vain mun poikaystävä ja kaverit mutta ei ystäviä. Niitä mä tarvitsen. Niitä tarvitsee kaikki. Miksei siis mulla enää ole niitä? Miten mä oon antanu niiden kadota? Missä vaiheessa ne on edes kadonnut?

1539603.jpg
I want it back! <3