Nyt  päätin että en käy vaa'alla ennenkuin seuraavan kerran vasta viikon päästä.
              Muuten ei ole mitään motivaatiota. Mä tiedän että se tunne että en tiedä paljon-
              ko olen laihtunut saa olemaan syömättä ja tähtäämään kokoajan parempaan tu-
              lokseen.
 
              En enää yksinkertaisesti kestä tätä laardiperseenä elämistä! Mutta mä en ymmärrä
              miksi mä valitan kokoajan koska tää on ihan tasan mun oma valinta.  Jokainen
              suupala on mun oma valinta! Ei kenenkään muun. Kukaan muu ei voi tehdä 
              musta laihaa kuin minä itse. Kukaan ei synny läskinä vaan jokainen valitsee tiensä.
 
              Tilasin myös kuntoPLUS lehden ja sen mukana saatavan CD-sarjan. Ensimäi-
              sessä osassa on keskivartalon kiinteytys. Tämä cd tulee olemaan nyt kovassa
              kulutuksessa koska kesään mennessä haluan timmin keskivartalon. Ei mitään
              hylyviä läskejä eihän sitä kehtaa edes rannalle mennä jos hyllyn kuin joku ryhä-
              valas. Pian Greenpeace vielä kutsutaan paikalle!  Herranjumala uusi valasrotu
              on löytynyt.

              Vielä mä näytän kaikille että musta tulee laiha!  Sitten ne on kaikki katkeria ja
               kateellisia  kuinka upea, kaunis ja laiha olen. I know I can do it!

                    1382063.jpg