Menin sitten eilen jo kouluun ja nyt olen kahta kipeämpi  sekä vissiin tullu  joku
                korvatulehdus tai jotain, koska korvassa rahisee sillee kummasti ja sattuu niin
                pirusti. Mä en kestä  tätä kotona istumista mut en mä jaksa mennä kouluun ja
                ranata vessaan viiden minuutin välein niistämään nenää. Mä en nimittäin voi niistää
                luokassa. Mä  en vaan pysty siihen. Samoinkuin mä en halua yskiä siellä koska
                pelkään et pierasen tyyliin samaan aikaan. Okei toi kuulostaa tyhmältä ja en mä
                koskaan oo mitään tollasta tehny mut silti mä pelkään. Mul on aina tämmösii ihme
                pelkoi!

                Kaheksalta suuntaan siis taas lääkäriin. En jaksais millään. Mä vihaan istuu siel
                jonotushuonees ja odottaa!

                Tänään mietin myös et voisin kattoo yhden vanhan elokuvan For the Love of
                 Nancy. Elokuva kertoo Nancystä joka sairastuu anoreksiaan. Elokuvan alussa
                sanotaan että se perustuu tositapahtumiin mutta tiedä häntä.Olen yrittänyt löytää
                kyseistä elokuvaa DVD:ltä, koska mulla se on vain tv:stä nauhottettuna eikä nää
                VHS:t ole mitään maailman kestävintä luokkaa.

1414413.jpg

                  Ja tänään on perjantain! mua pelottaa koska tiedän että tästä syöminen normaa-
                  listi lähtee. Nyt yritän kuitenkin tän viikonlopun pysyä tiukkana ja hyvässä kurissa.
                  Jos vaikka maanataina  tuo vaaka olisi laskenut uusiin ihanampiin lukemiin.

1408354.jpg