Mä oon aivan taivaissa vaikka viikonlopun syömiset meni päin mäntyä. takaisin kolmesta kadonneesta kilosta ei kuitenkaan tullut kuin yksi. Onhan se paljon mutta ei kuitenkaan niitä kaikkia kolmea. Ja lauantaina mulle tuli kylään yksi mun pitkäaikaisimmista ihastuksista. Sain nukkuu sen kainalossa ja voi että se tuntu ihanalta olla jonkun kainalossa. Sen jälkeen kun mun pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa erottiin ei ole ollut ketään joka oikeastaan olisi saanut minua edes harkitsemaan uudestaan suhteeseen ryhtymistä paitsi tämä poika. Aivan ihana mies mutten tiedä miten saisin sen kalastettua itselleni. Mä oon taas vaan niin sekasin ajatusteni kanssa! Kyllä kai ne tästä selkiytyvät hitaasti.

Eli siis neljän päivän kuurini aikana laihduin 3kg. :) Aika hyvin vaikka itse sanonkin. Tällä viikolla yritetään taas samaa uudestaan. Tänään on 200kcal päivä!