Äh tänään on tällänen läskeily päivä! Kauhee krapula päällä ja syöny vaan jätskii ja kohta kun vien poitsun kotiin niin käyn ostamassa sipsiä. Tänään en mieti kaloreita en sitten yhtään. Huomenna alkaa työt kello 7 aamulla ja sinne pitäis jaksaa raahautuu. Teen nyt kesän ajan puutarhahommia. Se on ihanaa kun saa hoitaa kukkia ja pihoja yleensäkin se on sellasta mun työtä. Ruumillisia ulkohommia, joissa varmasti kilot karisee! En oo tänään jaksanu mitään ihmeempiä tehä oon vaan istunu koneella ja ladannu tietsikalle täydellisten naisten uusimpia jaksoja sekä nyt aloin just latailemaan gossip girliä.

Mä haluun kannettavan tietokoneen. Ihana kun vois makoilla vaan sängyllä ja katella siitä jotain täydellisii naisii tai huippista. Mä oon päättäny että kesän palkasta ostan kannettavan kunhan saan painon 65kg. Tämä on asia mistä en tingi! Pitääpähän joku ainakin motivaation ylhäällä.

1382186.jpg