Jei! Tänään aamulla paino oli taas alempana 72.2. Ei enää pitkä matka että oon saanu 10kg pois itsestäni. Ihana sitten ois vielä 16kg pungettava pois mut hiljaa hyvää tulee. Musta tulee vielä laiha ja kaunis!

Mä oon nyt ihan sekasin. Heräsin 4.45 koska luulin että kello on jo 5.45 ja katsoin puhelinta jossa oli 4 puhelua ja 3 viestiä. Kaikki olivat pojalta. 1.viesti: Okei älä vastaa. :'( 2.viesti: Okei älä vastaa ja älä soita mulle ikinä :'( 3.viesti: Mun elämä on paskaa. Mä en nyt tiedä kuinka tosissaan tää pitäs ottaa. Mä oon nyt yrittäny soittaa sille jo monta kertaa muttei oo vastannu sekä oon lähettäny sille varmaan tsiljoona viestiä. Mä niin toivon että se nukkuu ja sil ois vaan puhelin äänettömällä. No katsellaan tilannetta jos se vaikka soittelee kun sen pitäis lähteä töihin jos ei niin sitten tää meijän juttu tais olla tässä.

EDIT 16.17 //
Poika soitti mulle heti kun pääsin töihin. Oli kauheen surullisen kuulonen ja sano ettei ollu nukkunu koko yönä kuin tunnin verran aamusta. Kaikki oli lähtenyt siitä että olin kuulemma ollut mesessä ja poika oli sitten kirjoittanut jotain johon en kuulemma ollut vastannut ja olin vain poistunut mesestä. Öö mä en oo ollu mesessä herraties koska ja vielä vähemmän mä nyt lähtisin sieltä pois jos poika mulle kirjottelis. No mutta kuitenkin poika oli sitten alkanut miettimään että missä mä ihan oikeasti olen ja yrittänyt soittaa ja kun en vastannut hän tietysti mietti että olen jossain muualla kuin nukkumassa. Voivoi sen kanssa! Tän täkia musta välillä tuntuu etten oikeesti jaksais. Tänäänkin töissä oli sitten niin kiire päivä että ehdin soittaa vasta kun pääsin kotiin niin jo taas oltiin sielä nokka norsunvitulla. Mä en jaksa ettei mun sanaa uskota! Mä en ole IKINÄ (painotan sanaa ikinä) tehnyt mitään sellaista miksi mun luottamuksen pitäisi olla mennyt mun poikaystävän suhteen niin pahasti mutta vissiin olen sitten niin epäluotettava ja kiero että mua täytyy epäillä joka käänteessä. En tiiä mitä teen! Mut tänään aamulla oikeesti tajusin kuinka paljon mä sitä poikaa rakastan kun luulin et menettäisin sen! <3 Mut en tiedä miten saisin herran uskomaan etten katsele muita miehiä tai että haluan olla vain hänen kanssa. Ideoita? ;)

1550140.jpg