Mä en ymmärrä mikä noissa viikonlopuissa on! Kun perjantai saapuu  ja koulu loppuu
                niin tämä neiti suunnistaa aina jääkaapille. Siellä se koko viikonloppu sitten yleensä aina
                kuluukin. Miksi oi miksi? Kun voisin senkin ajan käyttää vaikka  treenaten. En edes  käy
                kirjottelemassa ollenkaan kun oon jotenkin otaksunut että viikonloput on lomaa  kaike-
                sta mutta eihän se nyt herranjumala niin mene. 
 
                Eilen oli niin ihana päivä että siivosin auton lattiasta kattoon ja kävin vielä salillakin.
                Mutta kun sitten pääsin istumaan ja kattomaan tv:tä niin johan iski nälkä ja sit söin 4
                ruisleipää. Okei se ei oo paljon ja okei mä en ollu aamulla lihonut mutta silti se tuntui
                jotenkin pahalta kun itsekuri noin vaan katos. Ja nyt mun maha on vähintään rantapal-
                lon kokonen. Mä en oikeesti tiedä miten tän motivaation sais pidettyä joka päivä yllä.
                Aina se vaan jotenkin "unohtuu"!

                Ainiin ja kävin tänään vaa'alla niinkuin sanoin että viikon päästä menen. Tänään aamu 
                paino oli 76,8kg. Nyt kyllä oikeesti hävettää. Mut  loppujen lopuks toi on aika hyvin
                viikonlopun jäljiltä kun pahimillani viikonloppujen jälkeen saatan painaa 79kg. Ja nyt
                oli vielä pääsiäsloma joka oli 4 päivää. Sekä menin lauantaina ryyppäämään ja sunnun-
                taina piti tietysti sitten saada krapulasafkaa eli toisinsanoen mäkkiruokaa. Nyt kyllä
                parempi tsemppi päälle tässä touhussa!


1404928.jpg